OX Fanzine #148, 148 strana, A4

OX fanzin postoji već 32 godine i do sada je izašlo 148 brojeva. Prvi put sam ga ugrabio pre par godina. Ne znam što mu i dalje lepe etiketu fanzina kad je ovo ozbiljan magazin, štampan u koloru, na masnom papiru i na broju stranica koji je identičan broju izdanja. Ox nije ograničen samo na punk i hardcore već pliva i metal vodama. Definitivno ima svega ali bodu oči intervjui sa Kreatorom i Sepulturom. Oba benda imaju nove albume pa su im poklonili po nekoliko stranica. Pored ovih zlih metalaca tu je i brdo melodije i generalno muzike koju ne slušam ali od onoga što pratim izdvajam razgovor sa Snuff, te sjajan intervju sa legendarnim nemačkim bendom Upright Citizens.Razlog zašto sam ovo kupio jeste pojavljivanje drugara u fanzinu i iskren da budem, nisam ni znao da se ovo čudo od novine prodaje u radnjama u fahu sa knjigama. Pored Kettenhunda tu su i Extrem koji je imao povratnički koncert krajem prošle godine. PTTB će imati novi album dok naš fanzin izađe a povodom toga ovde se sa desetak pitanja evociraju uspomene na neka stara vremena i najavljuju novi planovi benda. Časopis obiluje standardno velikim brojem reklama u kojima se najavljuju turneje i nova izdanja. Recenzije su dobre, nisu šturo napisane nego se vidi da se svemu prilazi dosta dubiozno, što je u ovom prebrzom, instant vremenu prava retkost. Ne robuju kratkoj formi ni u jednom obliku. Super je što su im intervjui vrlo konkretni. Ne znam da li praktikuju inače ili se samo namestilo, ali ovaj broj otvaraju izdanja koja ove godine slave nekakav jubilej. “Greatest Hits kec” od  Cockney Rejects puni 40 godina, “About Time” od Pennywise 25 a debi album Sisters Of Mercy 35 godina. Još par “rođendanskih” izdanja ponovo je recenzirano. Super fora! Ono što mi nekako ne ide u glavu je da su ovoliko predani poslu. Naime, živimo u vremenu u kojem klince baš briga da čitaju bilo šta, a i ovu muziku ne znam koliko slušaju. Zanima me baš ko ovo kupuje obzirom da se većina materijala bazira na onome što se može gledati na festivalima poput Punk Rock Holiday. Uz svaki broj ide i kompilacijski CD za koji bend treda da pljune solidan keš ne bi li se pojavio na njemu. Nije da sam se preterano oduševio ali i ovo što sam nabrojao je sasvim dovoljno da se ne pokajem što sam kupio Ox.

Recenzija objavljena u Out Of The Darkness #8, 4/2020