Out Cold – Living Is Killing, LP (Amok, Kibou, Sick World)

Ko me malo poznaje zna da mi je ovo jedan od najboljih bendova ikad, bend iz predgrađa Bostona koji je bio neverovatno zanemaren na svom kontinentu do par godina pre nego što su prestali sa radom. Osnovani su davne 1989. i punih 15 godina izbacivali su samo klasike. Svirali su sporadično, ljudi u Americi nisu marili za njih dok je u Evropi slučaj bio potpuno drugačiji, zahvaljujući ekipi iz Amsterdama. U to vreme i u Srbiji je bila opšta pomama za njima, tako da se onaj koncert Out Cold-a, na Akademiji u januaru 2003. dugo prepričavao. Bend je godinama nakon toga u intervjuima svuda pričao da je beogradski gig bio nešto najbolje. Napolju je bilo -12, ledla se krv u venama, a unutra 550 ljudi. Da, da pet stotina pedeset ljudi. Out Cold je izašao na binu u pola 4 ujutru i dočekao ih je prepun klub koji je eksplodirao. Bend se par puta gasio i vraćao ali je dvojac: John na bubnju i Mark kao vokal, uvek činio okosnicu. Album iz 2005. je fenomanalna ploča na kojoj se kao gitaristi pojavljuju momci iz Last In Line. Nakon toga ista ekipa snima strašan singl posle kojeg se bend primirio na neko vreme. Međutim Mark i John su u jednom momentu uleteli u studio i snimili preko 20 pesama koje su planirali u nekom trenutku da doteraju i objave. To se par godina prolongiralo i onda se desio taj kobni 1. oktobar 2010. kad je stigla vest da je Mark preminuo. Nakon par godina John je skupio snage i sa prvim pevačem benda, Kevinom, rešio da ipak celu priču istera do kraja. Objavljen je jedan solidan LP ali je odsustvo Mark-a i te kako evidentno. Posle pet godina ostatak stvari je objavljen na onome što će definitivno biti poslednji album ovih legendi. Odličan crno-beli omot, kao i na svim prethodnim izdanjima i 14 pesama kao i na svakom albumu. Sve skupa traje nešto preko 20 minuta. Iako mi je Out Cold neizmerno drag bend moram reći da je ovaj album bolji od prethodnog ali da je daleko od svega ostalog što je bend radio. Jednostavno, ostalo mi je nekako nedorečeno. Imajući u obziru kako je cela priča iznešena, to je to.

Amok records