Flinch – Ask For Help, tape (s/r)

Po svemu sudeći, muzički trendovi su nešto što nije zaobišlo ni hardcore. Neki podžanrovi dolaze i odlaze u naletima te onaj melodični hardcore punk koji je donela (da ne upotrebim izraz, popularizovala) era bendova poput Have Heart-a, Bane, Ruiner-a, Modern Life Is War-a mi se doskora činila kao da je potpuno zamrla no, ekipa iz novopečenog novosadskog sastava Flinch je tu da me razuveri. Njihov prvi EP pod ovim imenom „Ask For Help“ može se pohvaliti time što je u nekoj meri „izprokosio“ činjenici da jedan vrlo značajan podžanr u underground kulturi ne ode u prošlost, ali i minutažom izdanja na koju bi izljubomorisali čak i neki grind/powerviolence sastavi s obzirom da su četiri numere spakovane u nešto više od pet i po minuta. Sve je u naletu, doslovno u trzaju gde se anksioznost i nemogućnost pomirenja, satkanim u poslaganim melodičnim deonicama i gnevnom vokalu,  itekako osete jer mesta za predah nema. Najveći izazov je imao Jovan (vokal), podjednako u smislu tehnike pevanja kao i toga šta sve treba da otpeva, što na trenutke gura ka napred čitavu mašinu no ima i trenutaka kad se oseti malo taj izlet iz koloseka, gde je verujem trebalo iznijansirati tekst prikladnije. Gitare su fino ukomponovane i bubanj je, može se reći negde i više kanta, no sve zavisi od toga šta više preferirate. Ove sitnice ne predstavljaju neku posebnu prepreku ali me iskreno zanima u kom pravcu će bend nastaviti i da li će ta haotična umelodisana brzina, u maniru Carry On-a i True Love-a, krasiti i naredna izdanja.