Attitude Adjustment – “Terrorize” LP (Beercity Rec, 2016)

00-attitude_adjustment-terrorize-web-2016Za trideset dve godine postojanja Attitude Adjustment ima samo pet albuma. Brojčano ne puno ali ono što ih krasi jeste da i nakon više od tri decenije postojanja bend i dalje ume da napravi dobru ploču, a da priča ne ode u nekom skroz levom smeru. „Terrorize“ je nakon gotovo pet godina konačno ugledao svetlsot dana i ako bih morao da ga uporedim sa prethodnim „No Way Back“ , onda je najveća razlika u njegovom trajanju. Novi LP je  duplo kraći, mekanije, odnosno drugačije produkcije, sa manje soliranja i više u HC fazonu. Razlog svemu tome je, verovatno, promena članova benda.

Ovo izdanje je come back gitariste Ray Vegasa, sa „No More Mr Nice Guy, dok je na mesto bubnjara došao Walter (ex Harley‘s War, Powerhouse, Possessed, trenutno u DRI ). Sama pomisao da više nema Kontosa u bendu u meni je stvorila sumnju. Ali Walter je perfektno odradio posao, a i uživo bend sa njim zvuči do jaja. Dakle, 11 pesama, samo 23 minuta svirke, dve stare stvari opet odsvirane (“Dead Serious“ i “Exempt”), ovoga puta bez obrade na samom kraju.

Hitovi su: “Terrorize” (možda i najbolja na albumu), “Wolf In Sheeps Clothing”, “To Defeat You”, “Strayed”, “Stained In Your Name” i “Fight With Your Mind”  koja je, čini mi se, jedina na albumu sa solažama.

Prošlo je pola godine 2016. i ako bih već sada morao da pravim listu najboljih izdanja, ova ploča bi definitivno bila u vrhu. Ne jer je godina mršava, naprotiv, brdo je dobre muzike, već jer je ovo stvarno dobra ploča.

Nemanja