SLAPSHOT – Make America Hate Again, LP (Bridge 9 Records, 2018)

Slapshot… nisam siguran da li mogu opisati novi album a da ne budem bar malo pristrasan. Ljubav prema ovom bendu gajim još iz mladih dana. Oduvek su me fascinirali, i kao bend muzički a posebno tekstualno. Ta ljubav izrasla je u orgromno poštovanje pošto sam imao prilike da provedem određeno vreme sa njima i upoznam svakog člana ponaosob, a najviše Choke-a, tu skoro mitsku ličnost sa hardcore scene koja je SxE od kada on zapravo i postoji kao pokret. On je jedan od likova koji trči uz stepenice na legendarnom SSD omotu… Uvek iskren, “bez dlake na jeziku” govori šta misli, pa makar i na svoju štetu.

E, pa i na “Make America Hate Again” ništa se puno nije promenilo po pitanju toga. Tekstovi udaraju direktno u facu ili metu, kako god želite. Choke je savršeno opisao stanje u kojem se USA trenutno nalazi, i to ne samo iz ugla posmatrača političkih dešavanja u svojoj zemlji, već i kao učesnik odnosno deo hardcore/punk scene i svega što ona predstavlja trenutno!

Muzika… auuuu kakav comeback! Iskren da budem, OVO nisam očekivao. Craig Silverman koji nam je poznat iz svojih drugih muzičkih avantura u bendovima Only Living Witness, Blood For Blood, Stars And Stripes i Agnostic Front, napisao je savršen Slapshot album koji je zapravo, po mom mišljenju, kao neki best of prva tri izdanja ovog benda. BRAVO za rifove, BRAVO za aranžmane i BRAVO za produkciju. Sve je tu, od besnog midtempo hardcore-a u „Edge Break Your Face“, „Hypocrite“, „Cry For Help“, „Remedy, „I Got Your Number“, „White Flag“, „One Last Chance“ preko himni sa Oi! šmekom u pesmama „Alone“ odnosno „It’s All About You“ do metaliziranog zvuka kakav su gajili na legendarnom „Sudden Death Overtime“ u „Trainwreck“ i „Make America Hate Again“.

Ako je po ovome suditi Slapshot ima još puno toga da kaže i pruži tekstualno a pre svega muzički! Iskreno se radujem što ću ih uskoro ponovo uživo videti i čuti sve, ili bar dobar deo ovih novih pesama.

Ukoliko niste nikada bili ljubitelj ovog benda nemojte se ni truditi da preslušate njihov novi album jer se ništa nije promenilo, osim toga što je besniiji i iskusniji! S druge strane, svi vi koji ih volite koliko i ja uživajte u jednom od najboljih Slapshot albuma još od, već pomenutog, „Sudden Death Overtime“-a.

STILL ON THE MAP!!!

Aca

Bridge 9