Savage Beat – Trench Werfare LP/CD (Evil Has Landed / Rebellion Records)

Savage Beat sam prvi put čuo letos, kad je materijal tek smiksan. Bend je pre ulaska u studio imao bukvalno 3-4 probe, dosta je tekstova završeno u studiju. Očekivao sam da je priča neozbiljna. Međutim u pitanju su prekaljeni igrači sa stažom u panku od preko 20 godina koji dolaze iz Soberesponse, Vitamin X, The Shining, The Works, Wanderlust… Muzika je ono što je već neko vreme in. Punk/Oi, najbliži recimo Blitz-u, mada me na momente ovo podseti na francuski Syndrome 81, nekako više jer su generacijski blizu pa se mogu dovesti u vezu. Malo rokerskija svirka, e sad ko me bar malo poznaje, zna da sam dosta probirljiv i da pogotovu danas na ovakve bendove teško padam. Međutim, ovo je jedan od onih bendova koji bi mi u moru sličnih skrenuo pažnju, i da ih ne znam lično. Odlična svirka, sjajni aranžmani pesama i predobro pevanje. Preko uvodne, sporije “Always Dreaming”, pa reda življih rokerskijih stvari “Revenge” , “Through With You”, naslovne “Trench Werfare” i “The Drinking Song”, u kojima ima solidna doza super soliranja do samog kraja i stvari “Easy Way Out”… sve je ovde baš kako treba. Omot bez fotki, ali sa crtežima i svim tekstovima. Ono što je u početku trebalo da bude samo projekt sad je preraslo u ozbiljan bend jer je i pre objavljivanja albuma izletelo brdo ponuda za svirke širom Evrope, kao i za nova izdanja. Ko se seća koncerta The Worksa u Beogradu, Novom Sadu i Negotinu pre 6-7 godina onda može naslututi o čemu se ovde radi. Do sledećeg izdanja i neke nama bliže svirke. Bakalar punk!

(Nemanja)

Rebellion Records

Evil Has Landed