Night Birds – Roll Credits, CD (Fat Wreck)

Surferi iz pakla (tačnije, iz New Jersey-a) vratili su se sa novim albumom. Ovog puta samo 8 pesama, i ponovo na Fat Wreck-u. Lepo je ponovo čuti miks Adolescents-a i Dead Kennedys-a, mada ovog puta je to malo manje slučaj. Ovo je bend zbog kojeg sam zapičio u Budimpeštu 2014, i pratim njihovu karijeru od izlaska “The Other Side Of Darkness”, koji je verovatno njihov najbolji i moj omiljeni album. Par albuma kasnije, i par promena u postavi, i evo nas. Album otvara surf-punk instrumentalom i odmah uleće u “Onward To Obscurity”, koji je rađen sa Jerry A.-om iz Poison Idea, a odmah zatim “My Dad Is The BTK”. Slično kao na albumu “Born To Die In Suburbia”, surfovanje, pa nabadanje u glavu. Međutim onda bend usporava, transformiše se u neki stereotipični pop-pank Fat Wreck bend, sa pesmom “I Need A Torch”. Pesma totalno odudara od celog albuma, i od potpisnog Night Birds zvuka “surf gitaro, vozi me bezobzirno u pakao”. Ostatak albuma takođe. Više vuče na neki klasični pankić, nego na ono što sam navikao od ovog benda. To ne znači da je album loš. “White Noise Machine” je skroz u fazonu hardkora iz 80ih, “Radium Girls” je malo njanjava, ali i dalje interesantna (dodate klavijature me podsećaju na rane Misfitse). Album zatvara takođe sa instrumentalom “Roll Credits” i zapravo me od svih stvari najviše podseća na starije albume (pre Fat Wreck-a). Ali bend je oduvek imao brutalne instrumentale. Utisak o celom albumu – najslabiji od svih do sad. Ne loš, ima dobrih pesama, ali najslabiji. Možda sam samo očekivao više.
Bend trenutno svira kao petorka. Stari gitarista, koji je učestvovao na svim albumima do “Born To Die In Suburbia” se vratio, na neodređeno, tako da se nadam da ću ih uhvatiti uživo. Možda mi promene mišljenje o novom albumu. Ako imate priliku definitivno uhvatite bend uživo. Iako mi se ne sviđa ovaj album, verovatno mi je omiljeni “novi” bend i uživo uvek bude đuskanje i ludnica. Živi bili, pa videli.
(Dušan)

Fat Wreck Chords