International Old School Conspiracy #19

Glavni urednik i autor ovog fanzina, Gajo, asocijalni je straighter koji šeće pse i svira u besperspektivnim bendovima, čangrizavi punker kojem stalno nešto smeta. Poznam taj tip. I sam sam takav. Ja doduše imam druge interese, ali razumijem poziciju i problematiku. Nisam jednom poželio napisati neki demant ili kritiku na ranije brojeve IOSC, ali mi se nekako ne bi dalo nakon prospavane noći. A sad kad mi je to zadatak, nemam što prigovoriti, ali ću iskoristiti priliku i podsjetiti ga da mi još nije vratio Tear It Up singlove s limited edition omotima. Gajo je s godinama pomalo proširio vokabular i teme, izoštrio stil i kvalitativno se istesao u (fanzinaški) punk autoritet, ali i dalje u svom starom i prepoznatljivom tonu. Uobičajen tijek misli, od uvodnog teksta, stanju s bendovima, muzici koja se trenutno sluša, pa do tekstova o seksizmu Punk romantike, fanzinaškim svađama s ekipom iz OOTD, hajpanim MRR-approved punk bendovima, nostalgičarskim gigovima, dosadnim novim bendovima, punku iznad 40, scenskim divama, scenskom drobljenju i kako su Descendents prestali biti luzeri i Gajin omiljeni bend. To je još i Left To Starve i Rules tour report, priča u nastavcima o Gajinom ponajboljem bendu Väseline Children, uz nekoliko recenzija muzike i fanzina. Ako vam sve to nije dosta, zbilja ne znam kog vas vraga uopće zanima punk. “A ovi fejs komentatori/ce neka lagano odjebu i nek si puste neki #modernihardcore bend da se malo smire” – kako bi to rekao urednik fanzina.

I feel your pain, bro. Punk as fuck. Branimir Gajčević (stan Čižmar), Siget 21A, 10000 Zagreb, Croatia gajoimasa@yahoo.com

Recenzija oobjavljena u “Out of the darkness” #6, 04/2019