Heresy – Face Up To It, 2×12”LP + CD (Boss Tuneage)

Heresy je bend koji su osnovali klinci, niko u bendu tada nije bio punoletan. Bubnjar Steve imao je svega 15 godina ali ga je krasilo svakodnevno vežbanje. Od početka bili su veliki prijatelji sa Napalm Death sa kojim su često deili binu kao i želju za sviranjem brzog hardcore/punka. Kruži priča da su se bubnjari pomenuta dva benda takmičili ko može brže da svira. U svega četiri godine rada Heresy je uspeo da izgradi ogromnu bazu fanova, svira po celoj Evropi i objavi par izdanja koja su neizostavni klasici hardcore/punk zvuka. Ovde imamo njihov jedini LP, album objavljen pre tačno 30 godina, za koji mnogi smatraju da ga je upropastila produkcija. Na reizdanju koje je “Boss Tuneage” priredio, tri decenije kasnije, bend je dobio produkciju kakvu je želeo, ali bolje ikad nego nikad. Navodno, ovde je sve remasterizovano i odrađen je novi miks. Kako sam ja duduk za te pojmove meni to ništa ne znači. Mogu samo reći da zvuči odlično. Specijalno (re)izdanje odrađeno je kao dupli LP. Tri strane sa muzikom i jedna prazna. Pored pesama koje su se našle na izdanju iz 1988, spakovan je i bonus od par stvari koje su se onomad pojavile samo u Japanu. Ukupno 25 stvari, među kojima je i par obrada, čak dve od DYS i po jedna od Youth Of Today i Siege. Omot je odrađen carski. Gatefold, dosta postera, svi tekstovi i liner notes svih članova. Iz njih saznajem da je pevač već duže vreme u Australiji tako da su priče o reunionu ravne nuli. No dobro, možda je tako i bolje. Iako je samo te 1988. izašlo sigurno tridesetak vrhunskih izdanja, “Face Up To It” je na samom vrhu. Idealno za klince da uz lektiru nauče lekciju a za starije da se podsete ovog remek dela.
(Nemanja)

Boss Tuneage