Chelsea’s Choice #5, januar 2019

Za ovaj magazin sam saznao pre dve godine i bio sam u fazonu da ga nabavim ali sam uvek iz nekog razloga odlagao. Brojevi su se nizali a ja sam i dalje oklevao. Verovatno ni ovaj broj ne bih nabavio da mi drugar nije doneo primerak na poklon. Dakle, radi se o magazinu, pretežno pank orijentacije, koji izlazi dva puta godišnje i radi ga jedan čovek. Stvarno, svaka čast na trudu, kontam da osim posla koji lik ima i ovog magazina on nema više vremena bilo šta drugo da radi. Čak 60 stranica, intervjua sa brdo ljudi/bendova, sve to ispresecano sa dosta reklama, kojima se ovaj časopis i pokriva. Ima logike s obzirom da je ovakva štampa baš skupa, a od prodaje kontam da se ne pokrije ni 30%. Intervjui imaju čudnu formu… Obično ide duži uvod koji sadrži dosta informacija o bendu, a onda se u samim pitanjima dotakne još 5-6 stvari i to je to.  E sad, sadržaj nije u potpunosti ono što me zanima ali daleko od toga da nema stvari koje me i te kako zanimaju. Petica magazina donosi čak 25 članaka. Pola od toga su kraće forme intervjua, sa izuzetkom onog sa Red London koji je potpun. Tu je recimo i članak sa Agnostic Front koji je više prevod onog youtbute klipa u kojem Rogier Miret priča o tetovažama. Ima još jedan tekst o liku koji je tattoo majstor. Vredni pomena su Dr Strange Records. Sjajni Grade 2, kao i Batallion Of Saints… Na kraju kako to obično biva idu recenzije, samo izdanja. Super su napisane i vrlo detaljne. Jedino je minus to što nema niti jedna recenzija knjige ili fanzina. Inače uz fanzin tj. magazine ide i singl sa austrijskim bendovima. Na ploči je 9 stvari od isto toliko izvođača. Dakle i ta akcija je izvedena, nešto što tek kod nas ne bi imalo nikakvu prođu. Takođe, sleduje vam i flexi Cock Sparrera koji je uradio “Pirate Press”. Ovaj kalifornijski label i fabrika ploča glavni je sponzor magazina. Zaboravio sam da kažem da je ceo magazin na nemačkom, što je OK ako želite da učite švapski. Uskoro sledi novi broj, koji ću definitivno nabaviti!

Recenzija originalno objavljen u “Out of the darkness” #6, 04/2019